bullimania.pl – sklep internetowy z częściami samochodowymi do klasycznych Volkswagenów.

Zadanie:

Właściciel marki Bullimania zlecił nam stworzenie sklepu internetowego, oraz automatyzacje procesu dodawania produktów do sklepu. Niestety z racji na specyfikę branży nie mogliśmy skorzystać z klasycznej integracji z systemem magazynowym klienta ani z systemem api dostawcy więc zdecydowaliśmy się na stworzenie własnego scryptu, który – po stronie dostawcy – pobiera informacje o produktach (nazwa, indeks, cena, opis, zdjęcia, przypisane kategorie, itd) oraz – po stronie sklepu – dodaje te produkty do bazy sklepu.

Opis realizacji:

W przypadku tego projektu musieliśmy zacząć od przeniesienia dotychczasowego sklepu oraz wszystkich skrzynek mailowych klienta na nowy hosting, ponieważ dotychczasowy dostawca hostingu okazał się niekompetentny. Po uruchomieniu całej infrastruktury klienta „od nowa” oraz zabezpieczeniu dotychczasowego sklepu, mogliśmy zacząć pracę nad nowym sklepem, czyli: 

  1. – przygotowanie projektu sklepu internetoweg wraz z integracjami płatności oraz przewoźników,
  2. – przygotowanie i optymalizacja grafik na strony głównej, 
  3. – analiza i przeniesienie struktury linków – weryfikacja linków już prowadzących do istniejącego sklepu internetowego oraz odtworzenie ich na nowej stronie klienta,
  4. – przygotowanie scryptu, który dodaje produkty automatycznie do sklepu,
  5. – szkolenie  z obsługi panelu administracyjnego sklepu,
  6. – pomoc w zakresie wyboru hostingu oraz szkolenie z jego obsługi.

Użyte technologie:

  1. – PrestaShop 1.7
  2. – PHP
  3. – MySQL
  4. – CSS
  5. – HTML5
  6. – Python

Integracje:

  1. – InPost paczkomaty,
  2. – DPD przesyłki kurierskie,
  3. – PayU płatności internetowe, 

Automatyzacje:

  1. – scrypt, który dodaje produkty automatycznie do sklepu,

Wersje językowe:

  1. – polska,
  2. – angielska (póki co nie widoczna na głównej stronie).